Idėja, muzika, garso dizainas – Antanas Jasenka
Choreografija – Birutė Letukaitė
Kostiumai – Olesė Kekienė, Birutė Letukaitė
Šviesos — Vladimiras Šerstabojevas
Technologija: MOTUS – sukurta TZM Kūrybinė Laboratorija
Šokėjai (premjerinis sąstatas): Antonia Kuluiartseva (Rusija),Ema Nedobežkina, Gabija Blochina, Gintarė Ščavinskaitė, Gotautė Kalmatavičiūtė, Indrė Puišytė, Maciej Beczek (Lenkija), Paulius Prievelis, Roberta Leščinskaitė, Robin Ivarsson (Švedija), Salim Ben Mammar (Alžyras).
Šokėjai: Anna Karen Gonzalez Huesca (Meksika), Ema Nedobežkina, Oksana Griaznova , Gintarė Marija Ščavinskaitė,
Israel Ismael Infante Salazar (Meksika), Kyrie Oda (Japonija), Paulius Prievelis, Niels Claes (Belgija).
Tekstai: ištraukos iš Leonido Donskio knygos „Verità Parallele“ („Paralelinės tikrovės“), George‘o Orwello knygos „Gyvulių ūkis“, Danielo Kahnemano knygos „Mąstymas, greitas ir lėtas“
Premjera: 2015 m. vasario 27 d. (2014 balandžio 22 d. Vilniuje, festivalyje „Jauna muzika“, parodytas spektaklio eskizas)
Trukmė: 50 min.


Kasdienės jungties paieškos: su savimi, su kitu, su Dievu. Tačiau jungtys sutraukytos, perdarytos. Sumaitotas lytiškumas, vyro – moters santykis, vienas kitą pranokstantys -izmai bruka naujas tiesas ir skelbia naujų dievų erą. Erą, kurioje žmogaus vertę nustatome jau ne mes patys, o sistema, kurią mes arba atitinkame, arba ne. Esame matuojami centimetrais reiškiamomis apimtimis, prekiniais ženklais ar perkamąja galia. Sistemai patinka (uni)sex, (uni)tu ir (uni)jis, nes aš sunkiai paklūsta.

Spektaklis paremtas technologiniu išradimu MOTUS – belaidžiu prietaisu, verčiančiu šokėjo judesius į muziką. Erdvė aplink šokėją tampa tarsi bekontakčiu paviršiumi, drobe, leidžiančia šokėjui savo judesiais tapyti garsu. Technologija registruoja atlikėjo judesio duomenis, o gestų atpažinimo algoritmai jiems suteikia muzikinę reikšmę.

Technologija sukurta TZM Kūrybinėje Laboratorijoje, kurioje susitinka technokratai su menininkais, kur vyksta meno ir technologijų sintezė, kur gimsta nauji (iš)raiškos būdai, kur kuriami prietaisai, išprovokuojantys jausmus ir emocijas.

Apdovanojimai
Auksinis scenos kryžius geriausiai 2014 metų šokėjai Gotautei Kalmatavičiūtei už  vaidmenis spektakliuose „Padaryk iš manęs jungiklį“ ir „Apollo“;
„FORTŪNA-2014“ (Lietuvos teatro sąjungos Kauno skyriaus teikiamas prizas), Kauno šokio teatrui „AURA“ už geriausią sezono šokio spektaklį;
„FORTŪNA-2014“ (Lietuvos teatro sąjungos Kauno skyriaus teikiamas prizas), kompozitoriui Antanui Jasenkai už originalų garso dizainą;
Jaunųjų teatro kritikų apdovanojimas Kauno šokio teatrui „Aura“ už metų šokio spektaklį „Padaryk iš manęs jungiklį“ ir choreografei Birutei Letukaitei – už geriausiai plėtojamą kūrybinę veiklą;
Jaunųjų teatro kritikų apdovanojimas metų kompozitoriui Antanui Jasenkai už muziką spektakliui „Padaryk iš manęs jungiklį“.
VI Dalios Tamulevičiūtės profesionalių teatrų festivalio diplomas Kauno šokiui teatrui „Aura“ už muzikos ir plastikos dermę spektaklyje „Padaryk iš manęs jungiklį“.

 

Spektaklis parodytas
2016 m. LIETUVA, Kaunas
2015 m. LIETUVA, Vilnius, Kaunas (Tarptautinis šokio festivalis AURA 25), Šiauliai, Radviliškis, Alytus, Varėna
2015 m. LENKIJA, Tarnovas-Moscice, tarptautinis šokio teatrų festivalis „Scena Otwarta“
2015 m. ITALIJA, Turinas, šokio sezonas „IPUNTIDANZA 2014/2015“
2014 m. LIETUVA, Vilnius, festivalis „Jauna muzika“

Parašykite komentarą