Kviečiame dirbti Kauno šokio teatre AURA!
Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
1. valdo teatro žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;
2. inicijuoja viešuosius pirkimus, rengia technines specifikacijas, reikalavimus tiekėjams, sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių vykdymą;
3. dalyvauja rengiant miesto kultūros plėtros programas, Kauno miesto savivaldybės strateginius planus, planuoja kultūros programoms įgyvendinti reikalingas lėšas, koordinuoja programų vykdymą;
4. analizuoja kultūros raidos tendencijas Lietuvoje ir užsienyje, inicijuoja ir koordinuoja tarptautinio kultūrinio bendradarbiavimo projektus, rūpinasi profesionaliojo meno sklaida;
5. inicijuoja, organizuoja ir kontroliuoja informacijos, reikalingos Europos Sąjungos ir kitų fondų lėšomis finansuojamų kultūros projektų paraiškoms rengti, teikimą, dalyvauja planuojant kultūros srities investicijų projektams įgyvendinti reikalingas lėšas, dalyvauja įgyvendinant finansavimo lėšų gavusius investicijų projektus;
6. koordinuoja teatro interneto svetainės administravimą;
7. rengia steigėjo patvirtintus strateginius, finansinius ir kt. dokumentus;
8. pagal savo kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, pasitarimuose, posėdžiuose;
9. bendradarbiauja su nacionalinėmis, valstybinėmis ir kitomis kultūros įstaigomis, asociacijomis, menininkais, kūrybinėmis sąjungomis ir visuomeninėmis organizacijomis, meno mokymo ir mokslo įstaigomis;
10. pavaduoja direktorių jo atostogų, ligos, komandiruotės metu ar kitais atvejais, kai jo laikinai nėra, prižiūri darbuotojams pavestų užduočių vykdymą, numato ir įgyvendina teatro vidaus kontrolės priemones, skirtas darbuotojų veiklos priežiūrai;
11. vykdo kitus su teatro funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
2. turėti 1 metų darbo patirtį personalo valdymo ar viešojo administravimo srityje bei turėti viešųjų pirkimų vykdymo patirties perkančiojoje organizacijoje;
3. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programomis („Microsoft Word“, „Microsoft Excel“, „Microsoft Outlook“, „Microsoft PowerPoint“), vaizdo konferencijoms skirtomis programomis („Zoom“, „Teams“);
4. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, kultūrą, viešuosius pirkimus, viešosios informacijos rinkimo, rengimo, skelbimo ir platinimo tvarką, dokumentų valdymą ir naudojimą, teisės aktų rengimą;
5. mokėti anglų kalbą ne žemesniu nei B1 lygiu;
6. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
1. kontroliuoja teatro direktoriaus rezoliucijų ir pavedimų vykdymą, nuolat teikia teatro direktoriui informaciją apie pavedimų vykdymo terminus;
2. rengia, siunčia, registruoja dokumentus informacinėje dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“ (DVS);
3. sudaro ir saugoja teatro dokumentų bylas, tvarko jų apskaitą, nustatyta tvarka sudaro ir tvarko bylų apyrašus, ruošia bylas perduoti į archyvą, rengia ir išduoda pažymas fiziniams ir juridiniams asmenims pagal teatre saugomus dokumentus;
4. organizuoja ir vykdo viešuosius pirkimus, įskaitant viešųjų pirkimų vykdymą per CPO LT, CVP IS priemonėmis, pateikia duomenis apie planuojamus vykdyti, įvykusius teatro viešuosius pirkimus ir sudarytas viešųjų pirkimų sutartis Finansų valdymo ir apskaitos sistemos viešųjų pirkimų modulyje (toliau – VIPIS);
5. pildo teatro darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
6. dalyvauja pagal savo kompetenciją darbo grupių ir komisijų veikloje;
7. dalyvauja teatro direktoriaus rengiamuose posėdžiuose, pasitarimuose, susitikimuose, teatro direktoriaus pavedimu rengia posėdžių ir pasitarimų protokolus, juos registruoja;
8. bendradarbiauja ir keičiasi informacija pagal kompetenciją su kitomis institucijomis, teikia konsultacijas fiziniams ir juridiniams asmenims, nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, pareiškimus, skundus, pasiūlymus;
9. vykdo kitus su teatro funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį viešojo administravimo srityje bei turėti viešųjų pirkimų vykdymo patirties perkančiojoje organizacijoje;
3. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programomis („Microsoft Word“, „Microsoft Excel“, „Microsoft Outlook“, „Microsoft PowerPoint“), vaizdo konferencijoms skirtomis programomis („Zoom“, „Teams“);
4. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, viešuosius pirkimus, kultūrą, teisės aktų rengimą, viešosios informacijos rinkimo, rengimo, skelbimo ir platinimo tvarką;
5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
